miércoles, 14 de septiembre de 2011

S'OBRE EL BAGUL...

Avui és un dia especial perquè estem d'estrena: inaugurem aquesta bitàcora sobre la Història Contemporània, tot i que també farem referèmcia a la Geografia, l'Art, el Cinema i la Música.
Espero la vostra col.laboració per omplir de coneixements, opinions i recomanacions el nostre bagul i especialment desitjo que aprengueu molt, no com els estudiants del següent vídeo que no saben contestar o tenen serioses dificultats per repondre les preguntes d’Història (i de Llengua) que els hi formulen.

12 comentarios:

ivancillo dijo...

Hola, professora!!
Aquest any espero aprofitar tot i aprendre al màxim perquè de la manera que treballem, és molt pràctica, i s'aprofita millor el temps i és més entreningut, m'agrada molt.

andres moya dijo...

Aquest video m'ha semblat que els adolescens no estudient gaire como jo, però aquest curs m'esforçaré per no ser com ells.

hindos dijo...

Hola em dic Hind,m'agrada el bloc i el que fem sobre els videos del bagul és molt important aprendre-ho. També és molt interesant saber que significa la història i també el que ha passat aquests anys passats.

hanane dijo...

hola profe jo sóc la Hanane,estic molt contenta perquè estic ham vosaltres i també vull saber de que va la història

andres dijo...

Profe, espero apendre una mica mès que els que surten al video.

andres dijo...

Profe, espero apendre una mica mès que els que surten al video.

Mihai dijo...

Hola profe! el video m'ha agradat i sembla que la majoría del alumnes no estudien tant como ho fem nosaltres. Aquest any no et fallarem, almenys yo.

omar dijo...

Aquest video m´ha semblat que els joves d´ara no estudiem suficient i només veiem el que ens agrada de la tevevisió.

Laia dijo...

Hola profe a mi no m'agradaven molt les socials però ara que estem a l'Aula Oberta amb totes les activitats de bloc, amb les excursions etc. i en tinc moltes ganes i a lo millor m'agraden i tot!

Anónimo dijo...

Hola prefessora,sóc Andreea.
tranquil·la que la nostra col.laboració la tindràs i si tenim algúna idea segur que te la donarem.
M'agrada molt el blog,encara que només l'hagi vist avuí.
I nosaltres no serem com els del vídeo.
Felicitats pel blog Profeee!

Estefania dijo...

M'agradat bastant aquest vídeo,perquè podem veure que molts dels alumnes no saben moltes coses.

Alejandro Sanz dijo...

Hola professora aquet any millorare mes que aquests nenes/as